2017. január 30., hétfő

Rakott nokedli


Pár napja láttam az apróséfen egy hasonló receptet,de én totál nem úgy csináltam :)
Szafi free nokedli lisztkeverékből készítettem 4 adag nokedlit,ahogy a csomagoláson le van írva.Tehát 300 gr lisztből.

Elkészítés:

300 gr Szafi free nokedli lisztkeverékből készített nokedli (innen:egészségmarket)
5 db főtt tojás karikázva
kb 300 gr 12% os tejföl
250 gr kockázott bacon
250 gr füstölt kolbász
200 gr reszelt sajt

A nokedli felét üveg sütőtálba tettem,rátettem a bacon felét,majd a tojás felét,erre a karikára vágott kolbász felét.Sóztam,majd 150 gr tejföllel kentem meg és a reszelt sajt felét szórtam rá. Ezután ismét nokedli,bacon,tojás,kolbász,só,tejföl és sajt.
Előmelegített 180 fokos sütőben sütöttem 20 percig alsó felső sütésen majd 20 percig alsó felső sütésen plusz hőlégkeveréssel. Lényegében addig sütöttem míg a sajt szép aranysárga lett.
Nagyon finom lett :)














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése