2021. március 17., szerda

Nutellás Troll szülinapi torta

 


Szülinapra készítettem egy 6 éves kicsi lánynak :)

Hozzávalók a piskótához,18 cm-es tortaformához: 
 
5 db M-es tojás
150 gr kristálycukor
75 gr barna rizsliszt (innen:Diszkont diéta)
75 gr Doves farm sütiliszt (innen:Diszkont diéta)

A tojásfehérjét felverjük keményre,majd mehet hozzá apránként a cukor,ha szép fényes akkor a tojások sárgája egyesével miközben folyamatosan verjük tovább.Ha benne vannak a sárgáják is,akkor már csak fakanállal keverjük hozzá a két liszt keverékét óvatosan,hogy a hab ne törjön.A masszát 18 cm-es tortaformába öntöttem, melynek az aljára vágtam egy 18 cm-es sütőpapírt és előmelegített 170 fokos sütőben alsó felső sütésen sütjük kb 40 percig. Tűpróba!!!Ha kihűt akkor 4 felé vágjuk.

Krém:

750 gr mascarpone
450 gr Nutella (400 gr szoktam,de most akció volt és több volt az üvegben) 
1 csomag Dr Oetker expressz zselatin fix (ez azért kell,hogy jobb tartása legyen a krémnek)
Robotgéppel keverjük össze.3 részre vesszük és töltjük a piskótákat.

Vajkrém:

250 gr teavaj
250 gr porcukor
Habosra keverni és körbe kenni a tortát,hűtjük.

Smartflex vevetből készítettem a szivárványt,virágokat stb.
A mesefigura ehető papír,azt rendeltem.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése