2019. március 24., vasárnap

Erdei gyümölcsös-mascarponés kehely


Édességre vágytam,kb 15 perc alatt csináltam is egy ilyen kelyhet :))
Gluténmentes és hozzáadott cukrot sem tartalmaz :)

Hozzávalók:

250 gr mascarpone
300 gr fagyasztott erdei gyümölcs kiolvasztva (más gyümölcs is jó)
15 gr Szafi négyszeres erősségű édesítő (innen:egészségmarket)
pár darab Orgran cukormentes keksz összetörve (innen:egészségmarket)

A mascarponet kikevertem az édesítővel ,majd beleforgattam a gyümölcsöt óvatosan,hogy ne törjön össze.
A pohár aljára tettem a krémből,rá a kekszmorzsa, majd krém, keksz és végül krém. Díszítettem mandulával és kekszmorzsával.








1 megjegyzés:

  1. I was reading some of your posts on this internet site and I believe this web site is really instructive! Keep on putting up.

    VálaszTörlés