2020. július 2., csütörtök

Meggyes mákos mascarpones egyszerű süti


Kolléganőmtől kaptam egy kis meggyet,gyorsan fel is dolgoztam,nehogy tönkre menjen 😀
Van nekem egy meggyes tejfölös piskóta receptem,azt most kicsit átvariáltam,mivel nem volt itthon hozzá elég tejföl,így mascarponet tettem bele, brutál finom lett így.

Hozzávalók: (25*35 cm-es tepsihez)
 
3 L-es tojás
150 gr porcukor (lehet kristálycukor is)
250 gr mascarpone
150 gr darált mák
75 gr Barna rizsliszt (innen:Diszkont diéta)
75 gr Doves farm süteményliszt (innen:Diszkont diéta)
4 gr szódabikarbóna (nem volt sütőporom)
50 gr tej (igen gr mert én mérem)
500 gr magozott meggy
 
3 egész tojást robotgéppel jól kikeverjük a cukorral,majd hozzáadjuk a mascarponet,ezzel is jól kikeverjük. Ezután mehet hozzá a mák,liszt és szódabikarbóna keveréke,szintén elkeverjük. Ezután már fakanállal keverjük bele a meggyet. Ha sűrű lenne a tészta (ez attól függ mennyi meggylé kerül bele) akkor 50 gr tejet lehet hozzá tenni. Én tettem most.
Sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük és előmelegített sütőbe 180 fokon alsó felső sütésen kb 35 percig sütjük,sütőfüggő tehát a sütési idő eltérő lehet.
Nagyon finom puha süteményt kaptam 💓😊











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése