2021. április 21., szerda

Mandulás süti egyszerűen



Ez a sütemény maga a kalória bomba 😁😃 de isteni finom,és ami még fontos,pár perc alatt elkészül valamint glutén-, és tejmentes is :)
4-5 hozzávaló kell hozzá,ez attól függ ki mit tesz bele.
A recept Marikától van.

Hozzávalók:

250 gr őrölt mandula
200 gr porcukor
2 db L-es tojás fehérje (nem kell felverni)
1 db bio citrom reszelt héja (elhagyható,de jobb vele 😁)

Ezt a négy alapanyagot összekeverjük kézzel,majd vizes kézzel golyókat formázunk,nekem 13 db lett,tepsibe tettem egymástól kicsit távolabb,mert nőni fog, meglapogattam és kandírozott narancshéjat tettem rá,melyet kicsit belenyomkodtam.

180 fokos előmelegített sütőbe tettem és alsó felső sütésen 13 percig sütöttem,ez sütőfüggő,lehet több és kevesebb is az idő.
Ennyi...ugye milyen egyszerű??😆











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése