2014. november 23., vasárnap

Cupcake




Alap muffint készítünk.Nálam ez az alap,aztán ezt szoktam módosítani ha más ízűt akarok csinálni.Ha kókuszosat akkor kevesebb liszt kell bele és kókuszreszelék megy a liszt helyére.Vagy ha kakaósat akkor annyival kevesebb liszt lesz benne amennyi dkg kakaóport adunk hozzá.Van amikor teszek bele vagdalt diót is,vagy csokicseppet.Ha színesre szeretnénk a muffint akkor abba is lehet tenni színezőt.

15 dkg Mester sütemény liszt (lehet egy része Dr Oetker epres vagy más ízű pudingpor is)
10 dkg puha vaj vagy margarin
100 ml tej
2 tojás
8 dkg cukor
1/3 csomag sütőpor
A száraz hozzávalókat  összekeverni majd mehet hozzá a tojás, tej és puha vaj/margarin,megtölteni a formákat,180 fokon 20 perc sütés.12 db lesz belőle.

A krémet innen szereztem,nagyon finom valami isteni krém lesz belőle :)
Krém:
3 dl tej
250 gr vaj vagy margarin
170 gr kristálycukor
50 gr  kukorica keményítő, vagy pudingpor
1 tojás
  
0,5 dl tejet  a keményítővel és a tojással keverjük sima péppé.
2,5 dl tejet és 10 dkg cukrot forraljuk fel,a fenti pépet öntsük a felforralt tejhez, főzzük amíg besűrűsödik, majd a tűzről levéve, keverjük hozzá a maradék 7 dkg cukrot.
Lefedve hagyjuk hűlni, géppel keverjük simára és a zsiradékot hozzáadva
habosítsuk ki. Ételszínezékkel színezhetjük.A színekkel lehet variálni,én a Szilas folyékony színezéket szoktam használni,nem kell belőle sok,kb 1 kk.
Nyomózsákba szoktam tenni,a muffin közepét kivájom,nem kell bele nagy kráter,és oda is nyomok krémet.
24 muffinhoz elég a krém.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése