2014. november 16., vasárnap

Meggyes-túrós máktorta


A receptet itt találtam:http://www.sutigyar.hu/recept/turos-malnas_maktorta
A tésztához:

8 dkg puha Rama
1 púpos evőkanál porcukor
3 db tojás
7 dkg kristálycukor
5 dkg rizsliszt
1 csapott teáskanál sütőpor
12 dkg darált mák (én nem daráltam le)
1/2 citrom reszelt héja

A krémhez:

25 dkg túró
17 dkg Rama
10 dkg porcukor
2 csomag vaníliás cukor
1/2 citrom reszelt héja és szűrt leve

A tetejére:

fél kg málna (kb) (nekem most ez meggy volt)
1 csomag piros gyümölcstorta zselé

Annyit változtattam a fenti eredeti recepten,hogy én meggyel csináltam és nem daráltam le a mákot,nagyon finom így,és a tészta összeállításánál nem bonyolítottam így meg.Összekevertem mindent egy tálban kivéve a fehérjéket,az felvertem külön habnak és úgy ment a kikevert tészta alaphoz..180 fokon sütöttem 25-0 percig de figyeljük meg ne égjen,nem egyformák a sütők :)
A tortaforma 22 cm átmérőjű.
Kukoricaliszt vagy rizsliszt vagy bármilyen gluténmentes liszt jó hozzá.

A krémhez a porcukrot kikevertem a margarinnal és a vanília cukorral,majd beletettem a túrót és a citromhéjat valamint a citrom levét.
A kihűlt torta tetejére kentem,meggyel szórtam meg és Haas piros gyümölcstorta zselét tettem rá a csomagoláson leírtak szerint készítve.
Hűtjük.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése